Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Audyt SEO – Twój klucz do sukcesu w Google

Audyt SEO

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierający zbiór indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony lub sklepu internetowego. Audyt SEO to także mapa pełna wskazówek: jak krok po kroku zwielokrotnić konkurencyjność Twojej strony w wyszukiwarkach.

Można śmiało powiedzieć, że audyt to dokument decydujący o Twoim sukcesie w Google.

Najważniejszą wartość audytu stanowią indywidualne rekomendacje SEO dopasowane do Twojej strony i branży w której działasz. Rekomendacje SEO będą oparte na precyzyjnej analizie Twojej strony pod kątem wyszukiwarki Google, a wszystkie wnioski wyciągnięte z tej analizy zostaną uporządkowe i zaprezentowane w zrozumiałej formie.

Kto już się zdecydował na audyt SEO?

audyt seo realizacje



  • Właściciel portalu społecznościowego GeoBlog.pl
  • Właściciel sklepu internetowy Rafmax.pl – Kompleksowy Audyt SEO
  • Właściciele portalu Chce.to – Wszechstronny Audyt SEO
  • Krzysztof Bartnik – Rekomendacje SEO dla bloga eKomercyjnie.pl
  • Viren Bhandari – SEO Crash Test, czyli mini audyt sklepu AvantiZakupy.pl
  • Paweł Lipiec – SEO Crash Test, czyli mini audyt bloga WebFan.pl
  • Krzysztof G. – SEO Crash Test, czyli mini audyt www portalu Papilot.pl
  • Wojtek Rymaszewki – SEO Crash Test, czyli mini audyt portalu Zabrzanskie.info
  • Właściciele sklepu internetowy Artlantyda.pl – SEO Crash Test
  • Wojtek Latoszek i Radosław Gierwiało – mini audyt czyli SEO Crash Test Wizytownik.pl

Zobacz dostępne pakiety audytu SEO

Cena audytu SEO

Do powyższej ceny należy doliczyć podatek VAT.

Opinie o audycie SEO

„Marcin profesjonalnie i rzetelnie podszedł do sprawy. Przygotował celne i sensowne uwagi dotyczące SEO dla naszego serwisu.”

Autor opini: Jacek Wieczorek – Funnela.pl – Oprogramowanie CRM

Zwrot z inwestycji w audyt SEO. Czy to się opłaca?

Kwota zainwestowana w audyt SEO zwróci się w momencie wprowadzenia zasugerowanych zmian. Moim zdaniem najważniejszą wartość dla osób które zamówią audyt stanowią indywidualne rekomendacje SEO, gdyż to one są podstawą dalszego SEO Twojej strony. W Pakiecie firmowym i premium są także uwzględnione inne bardzo cenne informacje o Twojej stronie lub sklepie. Czytając ten tekst zapewne zdajesz sobie sprawę wartości marketingu w wyszukiwarkach jako bardzo skutecznego sposóbu zdobywania nowych klientów.  Jestem przekonany że poprawki w SEO wpłyną na zdecydowane zwiększenie Twoich zysków.

Na czym polega Audyt SEO? – Krok po kroku

  1. Odbieram Twoje zamówienie
  2. Wspólnie ustalamy szczegóły i czas realizacji zlecenia
  3. Przystępuje do analizy Twojej strony i przygotowuje dokument zawierający audyt
  4. Po trzech tygodniach od zamówienia na wskazany adres wysyłam gotowy Audyt SEO

Kolejny krok dla osób zainteresowanych

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu ustalenia dalszych kroków i rozmowy o SEO Twojej strony. Pakiet firmowy audytu SEO wydaje mi się dobrym startem, następnie możemy porozmawiać o dalszych etapach.

Marcin Chirowski
email: chirowski@gmail.com
tel.: +44 79 5627 3369

Blogger i SEO Menadżer. Firma Kaplan, Grupa Washington Post | Niektóre z obowiązków:

  • Planowanie i wdrożenie miedzynarodowego SEO w 21 krajach
  • Zarządzanie budżetem SEO w celu maksymalizacji ROI
  • Kierowanie pracą, ponad dziesięciu osób, w dziale SEO

Doświadczenie w SEO

Wieloletnie doświadczenie w branży internetowej i SEO pozwala mi śmiało zaoferować usługi konsultingowe także Tobie. Każdy nowy projekt i powierzone mi zlecenia traktuje z najwyższym poziomem precyzji, a do swojej pracy podchodze profesjonalnie i kompleksowo. Jednym z moich wyzwań była praca nad SEO portalu brytyjskiej gazety „The Independent”. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych stron informacyjnych w Wielikiej Brytanii, a czas poświęcony nad poprawą architektury strony i long tail SEO dał mi  sporo zawodowej satysfakcji i doświadczenia. Wykorzystana strategia: Optymalizacja architektury strony z nastawieniem na Long Tail i ruch z Google News / Efekt zmian: Zaledwie 6 miesięcy wystarczyło by zwiększyć o 98 % liczbę unikalnych użytkowników z 3,6 mln do 7,1 mln miesięcznie.

Chętnie porozmawiam o SEO Twojej strony.

Pozdrawiam, Marcin Chirowski