Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Blog firmowy. Dyskusja o skuteczności bloga

Taktyka Poligonowa #11: „Blog Firmowy”

Blog FirmowyDzisiejsza taktyka marketingowa należy zdecydowanie do tych długoterminowych. Prowadzenie bloga firmowego to jednak bardzo skuteczna metoda budowania relacji „firma-klient”.

Prawidłowo prowadzony blog firmowy niesie ze sobą także wiele korzyści w SEO. Czy uważacie że prowadzenie bloga firmowego to dobry pomysł?

Wypowiedzi w temacie: „Blog Firmowy” na Poligonie Marketingowym

MK: Ja prowadziłem bloga przez bardzo długi czas, dzięki temu zdobyłem kilku klientów, ale niestety nie mam już na to czasu. Trzeba pamiętać o tym, że nie wystarczy po prostu coś pisać. Internauci są bardzo wymagający, więc napisanie dobrego, interesującego tekstu to nie jest robota na godzinę. Publikowanie updatów firmowych na blogu raczej nie przyniesie większej korzyści. Co do SEO – zgadza się, mój blog wciąż jest dość wysoko.

PM: Sporo w tym racji Michał. Prowadzenie bloga, systematycznie i jednocześnie ciekawie to pracochłonne zajęcie. Nowinki z życia firmy lub teksty typowo PRowe, kompletnie się nie spawdzają. Dalej myśle że jest sporo pozytywów przemawiających „za” – chociażby to że udało Ci się zdobyć kilku klientów i utrzymujące się pozycje w Google.

MP: jak patrzę na statystyki swego bloga, komentarze i opinie czytelników oraz klientów to jest to świetna inwestycja wszystkie założone cele marketingowe zostały przekroczone, a dopiero będzie miał roczek. Ciekawe, że niektórzy nie tak dawno temu wieścili koniec blogów w ogóle…

PM: @Mirek – Gratulacje w takim razie, grunt to osiągnąć zamierzone cele :] Dobrze że użyłeś słowa „inwestycja”. Jest to najlepsze podejście do bloga firmowego i poświęconego czasu na tworzenie nowych treści.

>> Polecam dalszą część dyskusji na Poligonie Marketingowym

Pozdrawiam, Marcin @Facebook i Flaker

Polecam także tematy powiązane:

  1. Blog za 5zł. Czy bloger potrzebuje jeszcze SEO?
    W badaniach „Blogosfera a płatna treść w internecie”...
  2. SEO vs. Blog Webfan.pl – czyli WordPress SEO w akcji
    Zapraszam na czwarty SEO Crash Test, czyli serię...
  3. Cel biznesowy marketingu w wyszukiwarkach
    Na Poligonie Marketingowym rozpoczeliśmy w poprzednim tygodniu czwartkowy...

Autor artykułu: Marcin Chirowski | Zobacz stronę www autora

Krótkie info: ex. webdesigner, pasjonat fotografii. Obecnie na emigracji w Londynie, zbieram cenne doświadczenie w międzynarodowym SEM. Gdzie można mnie spotkać? Najczęściej: Facebook, Interaktywnie.com, Flaker, Twitter, GL, FB + pare innych :-)

  • bdre

    Ciekawą konkurencję na blogi firmowe zaprezentowano pod postacią „Złotej Dwudziestki”, to konkurs a właściwie ranking najlepiej prowadzonych blogów polskich producentów detalicznych:
    https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/
    Kryteria oceny są ciekawym źródłem wiedzy.

  • Marcin Sromek

    Sam nie miałem bloga firmowego ale od niedawna prowadzi dla mnie takiego firma E-prom http://e-prom.com.pl/ i ruch na sklepie znacznie się poprawił

blog comments powered by Disqus