Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Marketing w wyszukiwarkach  // Blog o SEO i SEM

Międzynarodowy SEM zacznij od działań strategicznych

Dzisiaj mam dla Was ostatnią część artykułu, który miałem przyjemność napisać dla miesięcznika Marketing w Praktyce. W poprzedniej części pisałem o: Wyzwaniach czekających na Polskie firmy w zagranicznych wyszukiwarkach Co można zyskać inwestując w międzynarodowy SEM? / Co to jest SEM? Mając w pamięci korzyści jak i wyzwania czekające na rynkach międzynarodowych, przyjrzyjmy się trzem strategiom,...

Czytaj dalej...

Co można zyskać inwestując w międzynarodowy SEM?

Dzisiaj mam dla Was drugą część artykułu, który miałem przyjemność napisać dla miesięcznika Marketing w Praktyce. W poprzedniej części pisałem o: Wyzwaniach czekających na Polskie firmy w zagranicznych wyszukiwarkach / Co to jest SEM? Co można zyskać inwestując? Firmy, które zdecydują się zainwestować w międzynarodowe wersje własnych stron, mogą znacząco umocnić swoje pozycje na rynkach...

Czytaj dalej...

Jak poprawić pozycję sklepu w Google? – Nowy gościnny artykuł o SEO

Dzisiaj na blogu eKomercyjnie.pl, ujrzał światło dzienne gościnny artykuł na temat SEO, który miałem przyjemność napisać. Jeżeli prowadzisz sklep i zastanawiasz się jak poprawić pozycję sklepu w Google to polecam ten artykuł. Jak poprawić pozycję sklepu w Google, czyli 5 skutecznych technik zdobywania linków Tak swoją drogą jak już jesteśmy przy temacie gościnnych artykułów. Pisanie...

Czytaj dalej...

Wyzwania czekające na polskie firmy w zagranicznych wyszukiwarkach

Dzisiaj mam dla Was pierwszą część artykułu, który miałem przyjemność napisać dla miesięcznika Marketing w Praktyce.  Przyznam że temat jest mi dobrze znany i powinien zaciekawiić grupę firm, które posiadają lub planują wdrożyć dodatkowe wersje językowe własnych stron i jednocześnie chcą być widoczne w zagraniczych wyszukiwarkach. Pierwsza część artykułu: Wzrastające znaczenie polskich firm na rynkach...

Czytaj dalej...

SEO Twojego sklepu lub strony, co warto zaplanować?

Jak w każdym dobrym projekcie, także w SEO etap planowania jest bardzo ważny. Bez dobrego planu i wyznaczonego kierunku wszystkie podjęte akcje będą wykonane na ślepo, a rezultat takich kroków może być znacznie poniżej Twoich oczekiwań. Co w takim razie warto zaplanować? Pierwsza część etapu planowania to szacunkowe zdefiniowanie oczekiwań odnośnie SEO. Przy tak dużej...

Czytaj dalej...

Czy Twojej firmie potrzebny jest specjalista ds. Marketingu w wyszukiwarkach?

Utworzenie zespołu SEM w firmie lub zatrudnienie specjalisty ds. Marketingu w wyszukiwarkach powinno być dokładnie przemyślane. Potencjalne błędy mogą Cię sporo kosztować – zarówno pod względem utraconych dochodów ze strony www w przypadku zatrudnienia niedoświadczonych osób, jak także relacji wewnątrz firmy nadszarpniętych przy próbie wpasowania nowego zespołu w istniejące struktury firmy. Pierwszym krokiem przy rozważaniu...

Czytaj dalej...

Marketing w wyszukiwarkach miedzynarodowych

Dzisiaj mam dla Was zapowiedź artykułu, który miałem przyjemność przygotować dla miesięcznika Marketing w Praktyce. Artykuł nie został jeszcze opublikowany, ale mam nadzieje że będziecie go mogli przeczytać już niedługo :-) Przyznam że temat jest mi dobrze znany i obejmuje grupę firm, które posiadają lub planują wdrożyć dodatkowe wersje językowe własnych stron. Zapowiedź artykułu:

Czytaj dalej...

Rozwój bloga iFoxo: Sklepy Czytelników + Społeczność

Sześć miesięcy aktywnego blogowania skłania do krótkiego podsumowania i wyznaczenie dalszego kierunku rozwoju bloga iFoxo. Ten czas przebiegł naprawdę dobrze i bardzo się cieszę że tak zaczeła się moja przygoda z blogowaniem. iFoxo to mój pierwszy blog profesjonalny, na który poświęcam sporo wolnego czasu. Zwiększona liczba czytelników, potwierdza jednak że warto :-) Dużą rolę w...

Czytaj dalej...

Cel biznesowy marketingu w wyszukiwarkach

Na Poligonie Marketingowym rozpoczeliśmy w poprzednim tygodniu czwartkowy cykl wpisów opisujących SEM. Pisałem już o definicji Marketingu w wyszukiwarkach, dzisiaj porusze biznesowe aspekty SEM. Marketing w wyszukiwarkach dla wielu biznesów może być najskuteczniejszą taktyką marketingu internetowego, przynoszącą spore korzyści finansowe. Włąściciele biznesów i marketerzy, którzy chcą zapewnić maksimum korzyści z SEM, powinni w pierwszej kolejności...

Czytaj dalej...

Blog firmowy. Dyskusja o skuteczności bloga

Taktyka Poligonowa #11: „Blog Firmowy” Dzisiejsza taktyka marketingowa należy zdecydowanie do tych długoterminowych. Prowadzenie bloga firmowego to jednak bardzo skuteczna metoda budowania relacji „firma-klient”. Prawidłowo prowadzony blog firmowy niesie ze sobą także wiele korzyści w SEO. Czy uważacie że prowadzenie bloga firmowego to dobry pomysł?

Czytaj dalej...