Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Jak wykorzystać Facebook Comments Box?

Niedawno Facebook ogłosił wprowadzenie ulepszonej wersji wtyczki społecznościowej tzw. Comments Box. System umożliwia implementowanie do dowolnej strony internetowej lub BLOGA zintegrowanego z Facebookiem systemu komentarzy.  Znawcy wykłócali się o przydatność tego pomysłu (jak zawsze) tymczasem okazuje się, że wtyczka może sprawdzić się również w aplikacji na Facebooku. Przykładem jest konkurs na profilu Zebra Buty – zobacz



Facebook comments box test

Idea konkursu

Zadaniem uczestników konkursu Zebrobranie jest zaprojektowanie wiosennej stylizacji – przy wykorzystaniu butów marki Zebra. Osoba, która zaprojektuje najciekawszą, najbardziej kreatywną stylizację otrzyma wymarzone buty ze sklepu Zebra (www.zebra-buty.pl ). Konkurs rozpoczął się w ubiegłym tygodniu i będzie trwał do 22 kwietnia.

Grafika aplikacji Zebrobranie

A co z leniwymi fanami?

Przygotowanie stylizacji wymaga jednak pewnego wkładu pracy. Organizatorzy konkursu przewidzieli więc kilka możliwości wygranej. Leniwi uczestnicy mogą grać o nagrody głosując na opublikowane przez innych prace.

Aplikacja Zebrobranie
Facebook Comments – sprawdza się czy nie?

Aplikację wyróżnia ciekawe wykorzystanie wspomnianej na początku wtyczki Facebook Comments. Użytkownicy Zebrobrania komentują prace i prowadzą burzliwe dyskusje o stylizacjach. Wtyczka bez wątpienia spełnia swoją rolę, jednak tak jak alarmowali specjaliści, nie pasuje ona do skądinąd bardzo efektownej grafiki konkursowej. Bez wątpienia jej wykorzystanie wspomaga efekt wiralowy i społecznościowy aplikacji .

Grafika aplikacji

Post to Your Wall?

Aplikacja Zebrobranie umożliwia uczestnikom publikowanie na swoim profilu komunikatu o oddanym głosie oraz dodanej stylizacji. Organizatorzy nie zmuszają jednak fanów do tego typu aktywności – gracze są każdorazowo pytani o to czy życzą sobie publikacji na swojej tablicy.

Skip button

Nagrody w konkursie:

  • Najlepsza praca otrzyma dowolnie wybraną parę butów ze sklepu ZEBRA
  • Jury wybierze także jedną z 15 najwyżej ocenionych przez fanów prac i nagrodzi ją bonem o wartości 300 zł na buty ZEBRA
  • Głosujący walczą o 3 kupony rabatowe w wysokości 50%

Nie pozostaje nic innego jak tylko zaprosić Was do sprawdzenia aplikacji oraz mechanizmu Facebook Comments.

Link do aplikacji http://apps.facebook.com/zebrobranie

Twórcą aplikacji jest: ClickCommunity http://clickcommunity.pl/

Polecam także tematy powiązane:

  1. Facebook zaostrza regulamin dotyczący konkursów
    Organizujesz lub planujesz konkurs na Facebooku? Upewnij się...
  2. Marketing wirusowy + konkurs
    Taktyka Poligonowa #12: „Światowy Szum” Mam dla Was...
  3. Konkursy na Facebooku
    Jakiś czas temu poruszyłem sprawę konkursów na Facebooku....

Autor artykułu: EwelinaSulkowska | Zobacz stronę www autora

Krótkie info:

blog comments powered by Disqus