Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Marketing Partyzancki firmy Heineken

Taktyka Poligonowa #16: „Koncert zamiast meczu”

Firma Heineken podjęła się radykalnego kroku. Przekonali około 1000 zagorzałych fanów piłkarskich we Włoszech aby poszli na koncert zamiast oglądać mecz Realu Madryt z AC Milanem. Jak to wyszło? Zobaczcie sami ten „Marketing Partyzancki” w akcji na poniższym video. Rezultaty akcji były rewelacyjne i możecie je zobaczyć w końcowej części video.

YouTube Preview Image

Post via Poligon Marketingowy

Pozdrawiam, Marcin @Facebook i Flaker

Polecam także tematy powiązane:

  1. Świąteczny Marketing
    Taktyka Poligonowa #18: „Świąteczny Marketing” Różnej maści kartki...
  2. [PM] „Uliczne Karaoke”, czyli pozytywny marketing w akcji
    Taktyka Poligonowa #4: „Uliczne Karaoke” Taktyka jest prosta:...
  3. Marketing wirusowy + konkurs
    Taktyka Poligonowa #12: „Światowy Szum” Mam dla Was...

Autor artykułu: Marcin Chirowski | Zobacz stronę www autora

Krótkie info: ex. webdesigner, pasjonat fotografii. Obecnie na emigracji w Londynie, zbieram cenne doświadczenie w międzynarodowym SEM. Gdzie można mnie spotkać? Najczęściej: Facebook, Interaktywnie.com, Flaker, Twitter, GL, FB + pare innych :-)

blog comments powered by Disqus