Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Marketing na Facebooku  // Posts tagged as "Marketing na Facebooku"

Reklamy Plusa + Kabaret Mumio

Taktyka Poligonowa #7: „Kabaretowy Serial” W piątek, troche luźniejsza taktyka :-) Firma Plus w rewelacyjny sposób wykorzystała, humor kabaretu Mumio. Seria reklam z ich udziałem stała się klasykiem i chyba można śmiało powiedzieć że „pozytywny marketing” działa rewelacyjnie w budowaniu wizerunku firmy. ps. Która z ich reklam najbardziej Wam się podoba? ps. Zapraszam do ekipy […]

Czytaj dalej...

[PM] „Za kulisami”. Jak nakręcić dobry film wirusowy?

Taktyka #5: „Za kulisami” Kampanie marketingowe mają przeważnie krótki żywot, dlatego też dobrym pomysłem jest podtrzymanie wykreowanych wcześniej pozytywnych emocji, poprzez filmy powiązane. Zebraliśmy trzy zakulisowe filmiki z poprzednich postów na Poligonie Marketingowym “Taniec na Stacji” – sceny zakulisowe:

Czytaj dalej...

[PM] „Uliczne Karaoke”, czyli pozytywny marketing w akcji

Taktyka Poligonowa #4: „Uliczne Karaoke” Taktyka jest prosta: a) urządzamy ogromne karaoke, przy użyciu 2000 mikrofonów b) wynajmujemy ekipę filmową c) rozkręcamy imprezę, filmując przy okazji wszystkich d) promujemy nakręcony materiał poprzez PR / TV / Outdoor / Internet / etc. Rezultat: Pozytywny marketing z masowym, darmowym PRem + ludzka poczta pantoflowa na Facebooku / […]

Czytaj dalej...

[PM], czyli mini posty z Poligonu Marketingowego

Dzisiaj zaczynam nową serie postów oznaczonych [PM]. Będą to regularne mini posty z blogowego “FanPejdża” czyli Poligonu Marketingowego na Facebooku. Taktyka #3: “Kontynuacja Szumu” Pamiętacie świetną kampanie wirusową T-Mobile z ludźmi tańczącymi na stacji? Rezultat: oglądalność powyżej 17mln osób na YouTube. To nie wszystko: T-Mobile postanowiło iść za ciosem i zrobili jeszcze większy event na […]

Czytaj dalej...

Poligon Marketingowy, czy iFoxo idzie na wojne?

Poligon Marketingowy, czy iFoxo idzie na wojne? Oczywiście że nie idziemy na wojne :-) Poligon Marketingowy to poprostu Facebook’owy FanPage i miejsce gdzie swobodnie możecie rozmawiać na tematy marketingowe. Kliknij i zobacz na własnym ekranie: Poligon Marketingowy Opisze może krótko o co chodzi: >> Na Poligonie każdy może dodać własne treści/newsy lub pisać na wall’u […]

Czytaj dalej...

Grupa AA dla uzależnionych od Facebooka i Twittera?

Czy wydaje Ci się że odpowiednik takiej “grupy” jak na Reklamie Sony powinien powstać w Polsce? Nazwę grupy można sugerować w komentarzach :D Reklama podoba mi się szczególnie w końcówce, kiedy prowadzący mówi: “I nawet nie myśl o publikowaniu tego w Internecie!” Taki ukryty przekaz NLP z wirusowym aspektem, co zadziałało także na mnie :)

Czytaj dalej...

IKEA na Facebooku – Piątkowy Kreatywny Mix

Czytaj dalej...

Profil firmy na Facebooku, jak to robi Heyah?

Facebook to szybko wzrastająca pozycja na mapie polskiego Internetu.  Korzysta z niego juz  ponad 5 mln osób z Polski i jesteśmy jedną z najszybciej zwiększających sie grup demograficznych.  Na całym świecie z Facebooka korzysta juz przeszło 500 mln osób i ta liczba niesamowicie szybko wzrasta każdego dnia. Facebook w dużym prawdopodobieństwe przechwytuje użytkowników NaszejKlasy i […]

Czytaj dalej...

Facebook zaostrza regulamin dotyczący konkursów

Organizujesz lub planujesz konkurs na Facebooku? Upewnij się że przeczytałeś regulamin facebooka. Zmiany regulaminu z dnia 22/12/09 powinny zainteresować wszystkie firmy obecnie promujących swoją markę na Facebooku. Wprowadzone zmiany to niestety ograniczenia w organizacji konkursów, ale warto zastosować się do zasad. Korzyści z organizacji konkursu mogą okazać się większe niż ograniczenia z tym związane. Postanowiłem […]

Czytaj dalej...

Czy posiadanie tysięcy znajomych na FB lub Twitterze jest bezwartościowe?

Czy Twoim najważniejszym celem, obecności w społecznościach internetowych, jest posiadanie tysięcy znajomych/fanów na Facebooku, Twitterze lub innych serwisach społecznościowych? Krótko: Twój cel jest bezwartościowy! Jest to bezwartościowe dla jednego z „guru” marketingu i autora wielu książek o społecznościach – Setha Godina.  Zobacz odpowiedź Setha na pytanie: “Czy Social Networking jest dobry dla biznesu?” Moja opinia […]

Czytaj dalej...