Close

Korzysci Audytu SEO

  • Indywidualne rekomendacje SEO
  • Dokladna analiza Twojej strony
  • Raport w pliku PDF
Audyt SEO

Audyt SEO Twojej Strony

Audyt SEO to kompleksowy dokument zawierajacy
zbior indywidualnych rekomendacji SEO dla Twojej strony

Marketing Społecznościowy  // Posts tagged as "Marketing Społecznościowy"

[PM] „Za kulisami”. Jak nakręcić dobry film wirusowy?

Taktyka #5: „Za kulisami” Kampanie marketingowe mają przeważnie krótki żywot, dlatego też dobrym pomysłem jest podtrzymanie wykreowanych wcześniej pozytywnych emocji, poprzez filmy powiązane. Zebraliśmy trzy zakulisowe filmiki z poprzednich postów na Poligonie Marketingowym “Taniec na Stacji” – sceny zakulisowe:

Czytaj dalej...

[PM] „Uliczne Karaoke”, czyli pozytywny marketing w akcji

Taktyka Poligonowa #4: „Uliczne Karaoke” Taktyka jest prosta: a) urządzamy ogromne karaoke, przy użyciu 2000 mikrofonów b) wynajmujemy ekipę filmową c) rozkręcamy imprezę, filmując przy okazji wszystkich d) promujemy nakręcony materiał poprzez PR / TV / Outdoor / Internet / etc. Rezultat: Pozytywny marketing z masowym, darmowym PRem + ludzka poczta pantoflowa na Facebooku / […]

Czytaj dalej...

[PM], czyli mini posty z Poligonu Marketingowego

Dzisiaj zaczynam nową serie postów oznaczonych [PM]. Będą to regularne mini posty z blogowego “FanPejdża” czyli Poligonu Marketingowego na Facebooku. Taktyka #3: “Kontynuacja Szumu” Pamiętacie świetną kampanie wirusową T-Mobile z ludźmi tańczącymi na stacji? Rezultat: oglądalność powyżej 17mln osób na YouTube. To nie wszystko: T-Mobile postanowiło iść za ciosem i zrobili jeszcze większy event na […]

Czytaj dalej...

Poligon Marketingowy, czy iFoxo idzie na wojne?

Poligon Marketingowy, czy iFoxo idzie na wojne? Oczywiście że nie idziemy na wojne :-) Poligon Marketingowy to poprostu Facebook’owy FanPage i miejsce gdzie swobodnie możecie rozmawiać na tematy marketingowe. Kliknij i zobacz na własnym ekranie: Poligon Marketingowy Opisze może krótko o co chodzi: >> Na Poligonie każdy może dodać własne treści/newsy lub pisać na wall’u […]

Czytaj dalej...

Grupa AA dla uzależnionych od Facebooka i Twittera?

Czy wydaje Ci się że odpowiednik takiej “grupy” jak na Reklamie Sony powinien powstać w Polsce? Nazwę grupy można sugerować w komentarzach :D Reklama podoba mi się szczególnie w końcówce, kiedy prowadzący mówi: “I nawet nie myśl o publikowaniu tego w Internecie!” Taki ukryty przekaz NLP z wirusowym aspektem, co zadziałało także na mnie :)

Czytaj dalej...

Reklama na Twitterze, czyli rozmowy sponsorowane

Trafiłem ostatnio na stronę SponsoredTweets.com, która jak sama nazwa wskazuje skupia osoby zainteresowane sponsorowanymi tekstami na Twitterze. Koncept reklamowy jest jeszcze bardzo młody, ale warto przyjrzeć się temu modelowi reklamy. Jak  to działa? Reklamodawca określa kryteria reklamy i wybiera: grupę demograficzną, minimalną ilość fanów, koszt jednej wiadomości, jak i szereg innych czynników. Następnie platforma wyznacza […]

Czytaj dalej...

Blog za 5zł. Czy bloger potrzebuje jeszcze SEO?

W badaniach “Blogosfera a płatna treść w internecie” zangażowało się 6ciu poczytnych blogerów, którzy opisali jej rezultat w linkach poniżej: Antyweb | Webfan | DailyTech | MediaFun | AK47 | + Organizatorzy “zamieszania” :D Cała akcja ma również inny ciekawy aspekt – SEO Zastanawia mnie bowiem: Czy bloger potrzebuje jeszcze SEO?

Czytaj dalej...

Filmy ze spotkania branży eCommerce – ShopCamp Łódź

W Internecie znaleźć już można filmy ze spotkania branży eCommerce – ShopCamp 2009 ( strona oficjalna ) Chciałbym szczególnie podziękować Virenowi za wyróżnienie SEO Crash Testów w swojej prezentacji, zupełnie się tego nie spodziewałem :) Tutaj możecie zobaczyć efekt SEO Crash Testów o których mówił Viren w swojej prezentacji: SEO vs. Sklep AvantiZakupy.pl Materiał dostępny […]

Czytaj dalej...

IKEA na Facebooku – Piątkowy Kreatywny Mix

Czytaj dalej...

Profil firmy na Facebooku, jak to robi Heyah?

Facebook to szybko wzrastająca pozycja na mapie polskiego Internetu.  Korzysta z niego juz  ponad 5 mln osób z Polski i jesteśmy jedną z najszybciej zwiększających sie grup demograficznych.  Na całym świecie z Facebooka korzysta juz przeszło 500 mln osób i ta liczba niesamowicie szybko wzrasta każdego dnia. Facebook w dużym prawdopodobieństwe przechwytuje użytkowników NaszejKlasy i […]

Czytaj dalej...